
Så skulle min blog også være i luften. Egentlig er det jo meget nemt. Største problem var at huske mit brugernavn og password fra da jeg oprettede brugerkontoen forleden.
Jeg glæder mig meget til at skulle igennem dette forløb og håber at blive en rimelig habil web 2.0-bibliotekar om et halvt års tid!!!
5 kommentarer:
Tillykke med din blog og velkommen i klubben af bloggere. Det er lidt nørdet, er det ikke? Og skal man ikke være lidt ekshibitionistisk, eller i det mindste ha' en masse meninger, man gerne vil dele med andre? Men det er sjovt indtil videre!
kh
Eva
Velkommen til bloggen! Oj, du har endda et foto på din side! Ja, det er faktisk ret sjovt at lege med bloggen og igoogle :-)
Hilsen Christina.
Cool!
Rosende ord herfra også. Og jeg har lagt den på deltagerlisten.
Hej Birthe
Hvor er det en flot blog. Herude hos os har vi så chattet idag. Det er nu også lidt sjovt.
Send en kommentar